Lista : )

För 5 år sedan... var jag 15 år.. Jag gick i högstadiet och var nog rätt töntig även om jag såklart trodde tvärtom.. Rakade feathercut och blev av med oskulden, haha!

För 3 år sedan... Var jag nästan 17 år.. Började på gymnasiet och var fortfarande oi oi skinhead! Höll till på festivaler och vigde mitt liv åt musiken, mer eller mindre..

För 1 år sedan...
Var jag på god väg att fylla 19.. Jag var tillsammans med Fredrik, vilket jag iofs är fortfarande.. : )

För 3 månader sedan... Var det typ nyår som jag firade med Emma och Emilia eftersom vi allihopa jobbade hela kvällen. Det var mysigt! Sådär lagom!

Igår... Var det skivmässa och sedan åkte vi hem till Fredrik och vidare till Jörn och Veronika och käkade tacos! Earth hour deltog vi aktivt i och speldade sällskapsspel!

Imorgon... Blir det skola.. Föreläsning om injektioner och venprov/kapilärprov.. Sedan drar jag ut till Poker en sväng..

Om ett år... Är jag nästan 21 år.. wow.. Jag bor såklart med Fredrik.. har gått typ halva min sjuksköterskeutbildning och är happyface!



Nu väntar sängen.. godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Kul att läsa hur du hade det :)

2009-03-29 @ 22:42:41
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Fredrik

mycket trevlig läsning! :)

2009-03-30 @ 18:30:42
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Linnea

Den här lånar jag. :D

2009-04-29 @ 09:08:13
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0