JAG LEVER!!!!

Tentan gjordes igår och det firades med fest på hög nivå...Fan vad roligt vi hade! Jag tvivlar inte en sekund på att min klass är den bästa klassen på campus!
älskling hämtade mig på campus på natten och vi åkte o köpte lite god mat.. åkte sen hem till honom och jag somnade bums..<3
Idag har vi varit på IKEA och inhandlat 2 fina vitrinskåp till vår kommande lägenhet.. som vi inte har hittat än dock.. haha, men det kommer.. man ska inte stressa :P

Saknar dig redan älskling!!

Imorgon dras det igång med nästa område i skola.. nervsystemet.. samt hjärtat.. det kommer bli tufft säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dom är jättefina, jag har kikat igenom pappret. Det kommer bli jättefint!

2009-03-22 @ 22:58:46
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Lina

jag tvivlar inte på att du hade roligt ;) Men det var verkligen kalas! Jag var ju också på Ikea, men inte sågs vi inte.. nej nej :P haha men vi ses ju i skolan idag såklart ;)

2009-03-23 @ 09:46:50
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0