En helt vanlig tisdag..

Det kan man säga.. eller inte..
Jag steg upp kl. 8 och satte i gång med plugget efter att ha intagit en risifrutti.
Pluggade som ett cp fram tills typ 11.. då blev jag hungrig.. så jag fixade lite mat.. Grillad kyckling...mmhhhm..

Dessutom ringde de från ATG-kliniken och sa att vår tid måste ändras för Björn är inte där då.. Jaha, kul! Så det blev den 19de mars först.. MEN! Efter lite snack med Björn kom vi fram till att detta faktiskt är ganska akut så Poker fick en tid redan på Torsdag! YES! Problemet var bara att jag jobbar då.. Men, det löste sig, dom förstod.. Men jag kan inte sluta ha dåligt samvete ändå.. när man sätter andra i skiten.. jaja =/

Nu har jag precis lagat lite fläskpannkaka och den var mycket god vill jag lova!
Världens enklaste mat, och faktiskt, inte alls dum! Yummi!


Imorgon blir det i alla fall lite jobb på F.m. och sedan blir det skola på E.m. Det blir nog bra med det!
Ska ut till stallet sen efter skolan och rida.. På en annan häst.. spännande att se vem det kan bli... hm...

Ikväll är det iaf. hoppträning som gäller och som ni förstår inte med Poker, utan med .. KRABAT.. detta kan bli hur spännande som helst.. jättelänge sedan jag hoppade honom! Håll tummarna för mig!

Här får ni en bild på en fin liten fläskpannkaka!


Puss mina vänner!
Föresten, kommentera lite är ni söta, ni är trots allt ett gäng som läser vilket gör mig såhääääär klad!<3

Kommentarer
Postat av: TheKitchenslut

Åhåhå, det tackar jag stort för! =D Jag ska kika igenom din blogg lite närmare också =)



"Måste bara häva ur mig lite beröm! Vilken sjukt mysig blogg, denna kommer jag absolut börja följa!

Skrivet av caroline 2009-03-03 kl 18:07"



2009-03-03 @ 18:15:47
URL: http://metrobloggen.se/kitchenslut
Postat av: Thess

Stackars poker, hoppas han blir bra snart!

Vilken ATG-klinik åker ni till?

2009-03-05 @ 09:25:55
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0