Äntligen fredag.. eller?

Ursäkta mitt dåliga bloggande! MEN! jag har anledningar.. haha

I onsdags var det skola hela dagen, sen stallet och sen utgång med mina fina vänner på campus! Så jävla trevligt var det! Väntar med stor spänning på att bege mig till slottet på lördag, eller AGNES? hahaha!

Iaf.. det bjöds på singstar, massa dans och sjukt bra folk!
Det enda missödet var att jag dansade bort min mobil.. fick panik.. sprang till baren och killen där gick lugnt  in i nått rum, tog fram min mobil och jag jublade... vilket lättnad! TUR ATT DET FINNS ÄRLIGA MÄNNISKOR !! ; ) <3

Detta ledde till att jag var seg i torsdags.. men poker skulle ju till TINGSRYD (Där är svaret tette :P ) för att träffa veterinär Björn..
Poker var bajshalt.. MEN.. björn upptäckte att en sko satt snett.. eller ojämnt.. så att han har gått o snebelastat.. vilket har lätt till en inflammation.. så han är behandlad iaf! och har fått gips samt ett fint PÅSKGULT bandage : )

Idag mina vänner är det PLUGG, PLUGG, Äta mat med mamma från take away, PLUGG, PLUGG, SOVA.. Mysig fredag? hihi.. men jag måste.. så är det!
På lördag blir det nog utgång på sivans igen! : ) LOVELY!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Slott på lördag? :P ...Haha, ganska kul att Erik sa till mig att "Jag har hört att hästar kan bli halta om deras skor sitter snett" Han är ju värsta hästkunnig!

2009-03-06 @ 14:40:33
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Thess

Aha! :)

Skönt att det gick bra och det inte var något värre!

Skor kan ställa till med mycket om det blir fel :(

Hoppas han kryar på sig snart!

2009-03-16 @ 11:26:31
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0