YES!

Fick tillbaka en tenta idag som vi hade för typ 5 veckor sedan och jag blev Godkänd : ) Lyckades skramla ihop 59p av 65. *skryta lite* haha! Känns sååå sköönt!
Även praktiska provet blev jag godkänd på!

På fredag väntar sista tentan för denna terminen och det betyder också att jag har gjort 1/6del av min utbildning. Haha. Vad blir det? Typ 17 %? haha, coolt! Men detta innebär dock plugg resten av denna vecka.. Och redan på Lördag börjar jag mitt sommarjobb på snälltåget : ) Häärligt! Har längtat faktiskt! Ska bli myyysigt!


Imorgon blir det först ut till stallet och vara med när Anita rider Jovi, vi ska prata lite också. Känns skönt att ha en såpass rutinerad ryttare som rider honom en gång i veckan! Han behöver verkligen det! Tack Anita! : )

Efter stallet blir det en lunch på stan med Emilia! Super! Jag har kännt mig helt isolerad från alla mina vänner lääänge, pga. allt plugg.. Gaalet egentligen! Tror bara vi som faktiskt går denna utbildningen kan förstå hur SJUKT MYCKET det kräver av en. Det är mååånga som har kuggat på tentorna och jag är faktiskt stolt över mig själv som hittils lyckats bra :) *hihi*



Såhär hittar ni mig oftast nuförtiden, HAHA!

Ta hand om er mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hjeeeeelp, du har inte skägg!! Sluta luras! Du får gärna kommer över till mig efter jobbet är ju ledig på måndag!

2009-06-01 @ 23:23:03
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: Lina

Jag ser likheten där.. ;)

2009-06-02 @ 07:16:35
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Liza

Jaaa, jag vet! Vi har verkligen rätt att vara stolta och nöjda med oss själva som klarat allt såhär långt!! :) Men det HAR ju varit rätt tufft faktiskt och som sagt, måååånga som har fått göra omtentor.



Hoppas att det gick bra när Anita red idag.

Jag ska åka ut till stallet också om några timmar, och se till så att tjockishästen får röra lite på sig :))



vi hörs! kraam!

2009-06-02 @ 13:32:25
Postat av: Liza

Åh tack! Kul att du tycker det! Han ser så rolig ut nu bara, som en rektangel med litet huvud, hi hi!

Svårt att tänka sig att han var en alldeles för mager och stirrig fd hopphäst när ägaren köpte honom! :)

Men det gick jättebra att rida idag, han var så duktig! Man blir ju så himla glad när man får de att gå så fint ju! :)



Vad kul att se att Jovi gick så fint idag med, han kommer nog bli en riktig superhäst när han har lugnat sig lite bara.



Jaaaa, jag tror att jag är med på fredag! Så åker jag hem på lördag istället, ska nämligen på lite kalas för Jonas syrra då. Vad kul att ni två ska med också!

Känns det bra inför tentan??

kraam!!

2009-06-02 @ 19:42:42
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: ★ Soya

Grattis!

2009-06-02 @ 22:35:01
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0