Sommarlov var det ja!

Japp.-. nu har jag sommarlov! Började första lediga dagen med att jobba 9-21 :D haha. Jobbade även hela söndagen 7-20, men det var mest mysigt att återse allt folk på jobbet så det var inte så farligt!

Igår var jag leeeedig, och spenderade hela dagen med älskling<3

Idag var det självskydd med jobbet.. Inför sommaren. Bra att lära sig, då jobbet ibland kan bjuda på oanande situationer.. Iallafall... PINSAMT nog.. så skadade jag mig.. på UPPVÄRMNINGEN... Alltså, det var inte OK...... Vi skulle göra höga upphopp.. första gick braa... sen sa Andreas att man skulle hålla kvar runt knäna i luften.. Detta gör ja.. och glömmer helt enkelt sträcka ut påväg ner igen och landar i golvet med en duns, sittande fortfarande med armarna runt knäna.. Det var inte skönt.. och det var inte kul.... Härligt att man är lika smidig som ett kylskåp.... fyfan.. Så nu har jag lindat min onda fot och funderar på om detta är en arbetsskada??!


Föresten.. jag har brist på internet nu i sommar.. Bor i stugan ibland.. eller när jag jobbar.. så skriver kanske här 1-2 gånger i veckan nu ett tag framöver..det får ni stå ut med...


Vad händer egentligen på midsommar?!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men hallå, jag kommer ju sakna dina inlägg! Du får minsann skriva ändå!

2009-06-11 @ 00:06:23
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: Louise

Ojsan.. Hur har det gått med din fot? Hur är det med dig för övrigt?

Kram

2009-06-15 @ 11:19:12
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejsan, nej det var inte så kallt för man var så varm efter bastun :) just nu är jag i helsingborg och hälsar på min kusin, ska va här några dagar.

Du får ha det så bra!

Kram

2009-06-16 @ 13:00:44
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0