Puh...

Igår blev riktigt nice! Jag blev ganska lagom full och hade hur kul som helst!
Jag kommer nog dock aldrig riktigt vänja mig vid dansgolvet på Harrys.. Tänk kvinnor.. 40+ som försöker dansa SEXIGT... och nästan gnida sig mot ovilliga meddansare....Ibland kommer jag på mig själv med att stå o småskratta inombords, det finns sjukt udda människor..
Såg en gubbe, 60+, status= rätt sliiiten.. Haha, han hade en träningsjacka som det stod "instruktör hälsostudion" på.-. mahaha

HAHA, när jag skulle gå o bestämma i baren kom det fram en kille o sträckte fram handen och presenterade sig som "mannen i mitt liv" haha, yeah, right,.. DET känns aningen....patetiskt!

Men, trevligt sällskap, god mat, mycket dricka! Då kan det inte bli helt fel, eller hur?!
Ska försöka få tag på några kort från igår.... fårse om jag lyckas^^

Nu blir det iallafall jobb för hela slanten.. till 21 ikväll.. Sen kommer älskling o hämtar mig..då ska vi laga pizza : ) <3 noomnnoomm!


Puss på er lovers<3

Kommentarer
Postat av: Unn

Hahaha! Jag älskar Harrys dansgolv (med undantag vissa kvällar). Men det är så roligt att se på dem alla och se hur vuxet folk kan bete sig så... så... pubertalt!

2009-06-28 @ 18:38:26
URL: http://unnhenriksson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hehe man ska inte dansa på Harrys, kan komma fram sjukt skumma kärringar :(



men ska smarra i mig pizzarester på jobbet!

2009-06-29 @ 22:38:26
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0