Jobb jobb..

Jagg jobbar jämt känns det som.. det beror på att det är sanningen.. jag jobbar cirkus 5 dagar i veckan och det är mycket när man jobbar 12 eller 13 timmarspass... nåja..

Idag ringde jag på en lägenhet..en 2a på öster.. vindsvåning tydligen.. hm.. och inga dörrar.. vad hon nu menade med det.. men hon skulle iallafall höra av sig till mig igen så skulle vi få komma o kolla på söndag. Coolt^^

Imorgon ska Jovi skos... jag är pissnervös..... alla ni som känner till vår historia om hästen vi köpte innan poker... Han kunde inte skos.. ägaren hade visst "glömt" att påpeka att man måste ge honnom lugnande innan skoning.. eh?! okey, lixom...jaja...
Jag hoppas det går bra.. sen blir det ridning..!

Efter det blir det nog en sväng på stan! Ska träffa emilia också :)

Mer kort på Jovi!









Ursäkta bildbomben.. ni som inte är så in to horseees! <3

Kommentarer
Postat av: Thess

Fina bilder!

Stört med en häst man måste ge lugnande, det nämner man väl till köpare?

Glad att min värdelösa travare är en sån ängel att sko :)

2009-06-22 @ 23:05:15
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Thess

Tycker jag låter som en jävligt bra idé faktiskt ;)

Är väl bara för mig att pallra mig iväg till Växjö lite oftare, så får ta en helkväll!

Eller en roadtrip förbi Ålem och Göteborg ;)

2009-06-24 @ 10:04:53
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0