Hoppning..

Ikväll blir det hoppning med Jovi.. skulle ju rida igen min lektion och den gruppen skulle visst hoppa. haha, men vi kör på ändå! Hoppar lite småskutt mest för skojjs skull och som träning för skrutten..

Hopp hopp..


För övrigt är det ingen bra dag idag.. jag hade inget planerat alls... och jag hatar när det är så.. Istället har jag suttit här hemma och gjort absolut ingenting.. bara funderat på massa onödiga saker som jag inte skulle göra annars... man ska inte tänka så mycket...
Jag behöver planering i mitt liv... vet inte vad jag ska göra när jag är ledig... stort problem alltså...

Helgen innebär jobb
Fre: 7-20
Lör: 8-17
Sön: 10-21

Woho.. Gå ut på lördag någon??! Kom igeeeen nu. Dansa hela natten eller vad säger ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0