En hopphäst?!?!?

Haha, vad ägd jag blev av min häst idag...
Jag tror att det är en hopphäst jag har köpt!! Han hoppade som en galning idag, öronen spetsade hela tiden och bara flög över allt.. Tvekade inte en sekund och vände helt perfekt på allt. hahaha.
Jag som fått höra att han knappt är hoppad någonting.... HAHA. Jag är helt ställd.. kände mig som ett frågetecken uppe på hästryggen, men fan vad roligt det var!
Jag hade verkligen förväntat mig en osäker häst som hoppade helikoptersprång eller vägrade.. Men ack så fel :D :D

Han är precis en sån häst jag behöver... Han är säker i sig själv och hoppar oavsett.. Han gör hellre ett dåligt hopp än att vägra och den säkerheten är PRECIS vad jag behöver i en häst :) Han får mig att våga! : ) <3

Fan vad roligt :D Vad glad jag är, och GUD vad mycket beröm vi fick!! Så himla kul! Är så stolt över min polle <3
Jooooviiii<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Va ni är duktiga :) skulle vilja se på jag med!

2009-06-25 @ 23:59:17
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: unn

Oooh, vad roligt! Det blir så mycket roligare att hoppa när man känner att hästen verkligen tycker att det är roligt. Inte minst för att kunna variera sig lite i ridningen. Hoppning is awsome! :D

2009-06-26 @ 13:52:45
URL: http://unnhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0