Bullbak!

Ikväll blev det bullbak! Mums. Fyllde dem med mandelmassa och det blev riktigt gott!

Innan idag tänkte jag skritta ut en sväng med Jovi.. När jag kom neråt ryttartorpet blev Jovi Skiiiiträdd.. haha, han bajsade lite och började hoppa lite på stället.. Av någon anledning var det nämligen allsång där.. OK lixom?!.....
Iallafall... Dessutom kom det en moppe och körde i typ 90 förbi oss och stackarn blev jätterädd... Fast lite fjantig var han också... Han såg spöken överallt alltså.. så när vi kom tillbaka så gick vi in i paddoken och travade lite.. Han lugnade ner sig och då var jag nöjd iallafall.. Men som sagt.. ett litet bakslag... Men vi skyller på allsången.....=/


Imorgon blir det ridningen igen.. Ska rida in min lektion som jag skulle haft idag.. Men övriga i gruppen ville rida ut... Jovi skulle nog inte klara av att gå på ett led sådär snällt och fint än, så jag hoppade över det...


Nu kanske man skulle se till och sova några timmar...

Fick föresten reda på att jag blev godkänd på tenta C också, så nu är denna termin fullbordat och jag klarade ALLT! Förlåt att jag skryter, haha. Men jag måste göra det lite.. är så STOLT!!!!!!!!!!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är så duktig min älskling :) och de där bullarna vill jag smaka! @ = <3

2009-06-24 @ 23:56:45
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: liza

Hahaha, men gud vad knäppt med allsång där! Skönt att ni fick ett bra slut på ridturen i paddocken sen iallafall!



Vad skööönt, grattis grattis!!! Jag såg precis att jag jag också hade blivit godkänt, så sköönt!! Så duktiga vi är!!! :)

2009-06-25 @ 10:03:19
Postat av: Thess

Man får skryta! :)

2009-07-17 @ 00:21:59
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0