bad blogger..

Som ni vet går mitt bloggande i vågar.. jag vägrar att blogga bara FÖR ATT.. det funkar inte.. Man ska blogga för att man faktiskt har något vettigt att skriva.. eller för att man bara har lust att skriva av sig lite...

I fredags hade vi en personalfest alá snälltåget igen.. och guess what?! Det var huur nice som helst. Alla var på topp och jag blev som vanligt fullast.. typ ^^ haha, nemen. vi begav oss mot harrys där det var hårdrockskväll.. skittrevligt. Dock massa äckelkarlar som försökte få sig ett å annat.. FYyyy... det är det negativa med Harrys.. dessa desperata halv 2 raggare... uuääk.
Nej tack! Jag är happely taken! <3 Fredrik!
Föresten.. det KANSKE är så att vi har en lägenhet på G... men jag vågar inte hoppas.. det har man ju lärt sig... Men detta vore sååååååååååååååååååååå PERFEKT!!!!!!!!!!
en 3a på norr.. ttyp vid katedral.. halleluja.. låt detta gå vägen...

update at hästfronten! Jovi är en klippa som vanligt. Han har börjat sätta emot lite i början när man rider honom, men ger ganska snabbt med sig.. han inser väl att han inte vinner kampen mot mig.. haha, jag är inte den som ger mig i första taget!
nästa problem som dår uppstår är att han vill gå såååhääääär lågt med huvudet och det är big NO för mig.. hans bogar tar tillräckligt stryk som det är.. Så upp med nosen jovi så är mamma nöjd! <3


Nu blir det jobb!
På torsdag funderar jag o Fredrik på en tripp till gbg o liseberg!
Nån som vill ha en pardate?! haha

Puuusss

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vill ha ett nytt inlägg och ja jag hoppas verkligen att vi får lägenheten! <3

2009-07-27 @ 12:32:20
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: Lina

haha, jag är ju så rik ;) Det var jag och Evelina som åkte och vi hade det verkligen sjukt bra!

2009-08-23 @ 20:11:09
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0