Vårkänslor!

Idag måste jag säga att jag har sånna  vårkänslor! Har jobbat mellan 7-14.15 och efter jobbet nästan småsprang jag till bilen och sjöng lite för mig själv. Är på värsta strålande humöret och det är mysigt väder. Även om jag jobbar i helgen så är jag lika glad för det!

Kanske kan berätta också att jag för tillfället jobbar på ett special boende för personer med autism och andra tilläggssvårigheter. En del utåtagerande osv.
Har varit här 1 år nu snart sen jag hade min praktik där förra vintern/våren! Underbart ställe verkligen!

Dock är det snart slut på det roliga då jag börjar på universitetet den 19de Januari!!! Snart verkligen! Ska bli spännande!
Sjuksköterska känns så självklart för mig och jag tror absolut inte att jag ska ångra mig!
Så... 3 års studier framför sig ;P Tur att man bor hemma än så länge iaf!


Ikväll ska jag hem till min goda vän Emma, haha. Det blir mys med greveholm och annat fräckt!

Nu ska jag minsann ta mig ett bad och använda alla mina bodyscrub, showergel, bodylotion, bodybutter osv som jag fick av älskling i julklapp från bodyshop! Kommer lukta cocos i hela badrummet! <3

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag ska följa din blogg ;)

2009-01-09 @ 15:58:41
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vi kommer få ännu tre underbara år tillsammans min söta vän!

2009-01-13 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0