Väckelsång.

Jag befinner mig på landet! I Väckelsång närmare bestämt.. Sitter hos Fredrik och lånar hans dator lite, medan han är ute o eldar den stackaren ;(
Igår var vi hos Jörn och Weronica och spelade Risk och andra mysiga spel! Det var suernice och kanske blir det så att vi beger oss dit idag med,vi får se!
Så skönt att vara ledig idag iaf!

Blir mycket jobb nästa vecka.. jobbar som följer:
Mån: 8-14.15
Tis: 14-21
Ons: Ledig
Tors: Ledig
Fre: 8-21
Lör: 8-21

Sådär, nu vet ni! Det blir nog nice ska ni se! Det är ju trots allt min sista vecka på snälltåget, vilket känns lite tråkigt ;( Men, som sagt, nya äventyr väntar på mig! haha! :)

Hoppas Fredrik kommer in snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0