Updatering

God middag!

Nyss varit och tagit ID-kort på sjukhuset. FYFAN säger jag bara..  det kortet kommer jag att skämmas för i 3 år nu.. kortet är ihoptryckt, dålig upplösning så mitt ansikte ser ut som en boll! Alltså.. jag skojjar inte.. tanten sa till mig att le och det gör inte det hela bättre.. Jag ser verkligen ut som en glad invandrare med 100 kg övervikt.....

Nåja.. Överlever väl kanske ändå.. *gråter*

Idag ringde jag till CSN för att kolla lite om jag får några pengar denna månaden eftersom jag var trög nog o glömma göra en studieförsäkran.. så jag gjorde det IGÅR(typ 2 veckor för sent) och sicken tur jag hade.- det var sista dagen att göra det igår, så jag får pengar imorgon :D:D:D Woho! typ 3500 in på kontot ;D mycket bättre med studiebidraget på universitetsnivå.. Det är liiiite högre än det var på gymnasiet! : )

Men iallafall.. ska snart glo lite på Days, i brist på annat.. (Läs: Har längtat efter det hela dagen.)

Efter det ska jag bege mig ut till min vackra fina trotjänare Poker och hoppas att vår ridlektion idag går MINST lika bra som i fredags!!! Lixom, hallå!! Anita sa att hon aldrig sett Poker gå så bra :D

Detta blev en lång mysig uppdatering, eller hur?

EFtersom jag är på hyffsat bra humör idag (Trots fetto-bilden) så får ni ett till fettokort på mig, och min söta kompanjon i skolan, Lina! Detta är från finsittningen (Som snarare blev en besvikelsesittning, till viss del) Skål!


finsittning!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe jag blev lagom förvånad när du ringde 19:30 ;)

2009-01-29 @ 21:02:54
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Lina

hahaha, en glad invandrare med 100 kilo övervikt, om du har sett filmen Jalla Jalla, så tänkte jag på gubben där, han som knuffar folk med sin stora mage! hahaha :D

2009-01-30 @ 16:20:27
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0