Tid över!

Alltså.. just nu går mitt liv i 200km/timmen..!
Det är mycket nu i början på utbildningen.. Är i skolan varje dag och helgen nu har bestått av massa aktiviteter!

I Lördags var det sittning på sivans, det var trevligt, dock lite under mina förväntningar, får man säga så?
Igår var jag och älskling på IKEA efter ett infall. Det var mysigt och jag köpte lite smått och gått <3 Hittar alltid saker på IKEA, fatta kul det kommer bli att gå där o handla när man har en bostad att inreda :D

Iaf, idag har jag varit i skolan, kom precis hem. Haft lite plugg med basgruppen för första gången och det känns bra. Bra folk helt enkelt! Trodde egentligen att vi skulle varit där tills 16, men vi gjorde klart allt med en gång och det är ju skönt!

Så nu i eftermiddag tänkte jag att jag skulle läsa lite och hoppas på att man får lite koll!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0