Snart jobb...

JA! Jag är vaken! Börjar jobba om 1 timma och tänkte jag skulle vara en sann bloggare och blogga lite innnan jag beger mig iväg!
Igår var riktigt nice!
Först åkte jag och Emma ner till Take away och handla bajsgod mat och andra onyttigheter! Sedan tittade vi på Supersugen, och för er som inte har sett den så borde ni verkligen skämmas!

Sen dundrade Emilia in och efter en stund bestämde vi oss för att bege oss mot Teleborg, haha!
Träffade trevligt folk, drack kaffe, spelade gitarr och hade mysig allsång! Det var riktigt trevligt, eller vad säger ni? :)
Sen blev klockan för mycket, jag dumpade av mina kumpaner och drog hem.
Kunde dock inte direkt sova, var för pigg.. Nåja..

Nu sitter jag iaf här och måste verkligen ner o dricka kaffe för att orka jobba hela dagen.

Vi hörs mina kära!
Love /Caroline

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Åhh ha en bra dag på jobbet :)

2009-01-10 @ 08:59:53
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0