Nya tag!

Goddagens.

Känner ni er som jag? Sådär äckligt uppsvällda efter all mat man ätit den senaste tiden vid jul, nyår osv..?
Jag hatar när man känner att magen står ut mer än vanligt och man känner sig enorm.. ja ni förstår..

Därför kände jag att det var dags för ett ryck, med början denna vecka.. ska börja nutriletta lite smått, alltså.. ett par gånger i veckan är min plan.. Känner att man har unnat sig på tok för mycket gott den senaste tiden.
Nu återstår det att se hur länge man står ut, haha. Nämen, detta ska nog gå fin-fint!

Köpte förövrigt LOKAs nya smak Jordgubb/guava idag. Hjälp vad god den var. Ett litet inflik bara:P Så nu vet ni det!

Ikväll blir en myskväll är det tänkt.. ska bara vara hemma o pyssla lite.

Imorgon händer det dock grejjer. Klockan 10.00 ska jag befinna mig på makeupstore nere i stan för en make-up rådgivning. haha.  Fredrik tyckte inte att jag behövde det, men det verklar kul och intressant! Och dessutom får man välja produkter för 500 spänn : ) NICE!

Later friends!

Kommentarer
Postat av: Thess

Nutriletta låter som en bra idé, kanske man borde göra här med, haha :)

2009-01-12 @ 16:29:47
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0