massa shit.

Hopp och hej!

Vet ni? Igår var sista arbetspasset på snälltåget för mig.. eller, man vet ju aldrig när jag åtevänder, men det är ändå inte samma sak.. nu har jag ändå varit där konstant sen i Juni !
Det var nästan lite lip-varning när jag satt o tittade på Emil för sista gången.. haha!
Men iaf, fick jättesöta presenter och alla önskade mig lycka till i skolan. Åh, vad jag kommer saknar varenda liten del av det arbetet. All skön personal, underbara boende, alla arbetsuppgifter, t.o.m. att städa och tvätta! ! :D

En liten uppdatering föresten..
I fredags var det party.. först hos Emma, sen på Campus och sen deluxe och Pauze. Nice vart det! Dock avrundade jag tidigt, eftersom jag skulle jobba 8-21 på lördagen!

Idag är det söndag och jag har soovit fram tills nu typ.. har tagit ett bad nyss iofs..
Snart bär det ut till mormor och morfar på söndagsmiddag, jag undrar vad det blir för gott ? : )

Efter detta ska jag bege mig mot Campus och möta upp en tjej som ska sälja alla sina böcker till mig som jag kan tänkas behöva under de första pluggåret iaf! Göttans.. Nu blir jag fattig!

Uppdaterar senare ikväll!

Vi hörs mina vänner, och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0