make up store

Ja, idag begav jag mig ner till stan för att gå på makeup-rådgivning eller vad man nu vill kalla det!
Det var superskoj och lärorikt verkligen! Ni som inte använder smink kommer nog aldrig förstå vad som kan vara skoj och lärorikt med att betala pengar för detta.
Men iaf. Fick en jättefin makeup och tjejen där visade massa bra metoder och knep!
Självklart slutade det med ett litet för stort inköp, haha! nivet hur det går..
Iaf! Blev 1300 kr fattigare men var supernöjd!

Köpte:

minrealpuder/foundation!

3 st ögonskuggor!




Eyeprimer

+ en asfet puderborste
+ lite olika små borstar


Nu måste jag ta mig en nutrilette och sen ska jag bege mig till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är lite galen älskling, fast jag gör ju iofs samma sak med bilprylar :)

2009-01-13 @ 22:05:26
URL: http://gatubilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0