Godkväll lovely!

Nu har allt äntligen lagt sig lite och någon form av vardag börjar infinna sig mitt i allt pluggande.

Det känns skönt att man kommit in i plugget och även om det inte alltid är superintressant och jätteroligt så känner jag ändå att motivationen finns där och att det verkligen är sjuksköterska jag vill bli! (Samt barnmorska, som blir ett senare projekt, men ni fattar?)

Idag har varit en rätt chill dag, lite förälsning och lite mysigt basgruppsarbete, haha!
När jag kom hem tog jag ett låååångt bad och lyssnade på APHÖG musik, sånt man bara kan göra när man är själv hemma :-D
Om ett litet tag ska jag ta Pimpen och brumma hem till Emilia en sväng och mysa! Överväger om man ska införskaffa nått mysigt tilltugg för att höja mysfaktorn ytterligare:P

Iaf! Imorgon blir det ID-fotografering och sedan är jag ledig hela dagen, samt på torsdag!
På fredag däremot händer det grejjer, då ska jag på studiebesök (det låter så turistigt?) och titta på vad sjuksköterskor egentligen gör, höhö. Skämtosido, jag tror det blir nice!

Ha det göttans!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja vilket infall vi fick, jag köpte grejer för hela 15kr :) hehe

2009-01-27 @ 19:04:38
URL: http://gatubilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0