Fixar och donar!

Hej mina vänner!

Imorse har jag kämpat med massa studentlitteratur och bestämt träff med en tjej på söndag då jag ska få köpa all hennes kurslitteratur! YES! Asbra att man slipper tänka på det sen att flänga runt efter massa böcker.. bra att ha alla från början istället!

Nu har jag ätit lunch. Unnade mig lite gravad lax som pappi köpt hem och tog ett päron och lite keso till. Yummi! Tänkte att jag behövde lite riktig mat nu när jag ska iväg snart!
Ska till stallet och få en privatlektion med Pernilla om en stund! Ska bli hur kul som helst.. var ju ett tag sen Poker och jag hoppade.. Några månader måste det nog vara va? 2 kanske? Så vi hoppas att detta ska gå bra :D


Ikväll kommer min baby till mig. Längtar så sjukt mycket efter honom.. Behöver verkligen dig i mitt liv för att må bra! Tänk att få somna med dig varje natt? Gullet..
Har tagit fram ett paket köttfärs, tänkte att vi skulle laga nått smaskigt ikväll :) Får se vad det blir!

Ha en fin dag allesammans! Njut av det hyffsade vädret.. kunde varit sämre? Här i Växjö ska vi vara glada när det inte regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0