vårdvetenskap, paradigm och annat mysigt...

Sitter och försöker skapa lite klarhet i begrepp såsom vårdvetenskap, paradigm, kvaliativ, kvantiativ osv... Det är knöligt, men jag börjar faktiskt få ett litet hum om hur saker och ting fungerar i denna djungel..

Idag var jag nere på stan och träffade Angelica! (skymtade även Emma och Emilia ett par gånger, men de betedde sig vääldigt mysko....*skrattar* Ta åt er:P)
Iaf, åt bakadpotatis med laxröra! Yummi! Sen berättade Angelica att hon fyllde 20 år denna exakta dag!! så jag tänkte att fira måste vi göra och så gjorde vi! Cappucino och latte! <3

Vill även påpeka och erkänna min senaste last....... THE BODY SHOP!
Egentligen vill jag skylla allt på Fredrik, eftersom han gav mig såååå underbara grejjer i julklapp vilket har gjort att jag utvecklat ett beroende... Så nu ränner jag i den butiken titt som tätt.. (Förlåt angelica att jag har smittat dig!)
Iaf, så.. idag gick jag ett steg längre.. jag blev medlem :P Så ni kommer få se allt jag köper nu framöver!

Här kommer iaf en favorit! Bodybutter med grapefruit! <3

bodybutter

Kommentarer
Postat av: Fredrik

JAA JAA! Förlåt mig för jag ger dig underbara presenter! :)

2009-02-02 @ 19:24:29
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Lina

åh, herregud! Är inte du fattig student ;) ses imorn på partyparty söta pluggiskompis! :D

2009-02-06 @ 14:33:09
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0