uppe med tuppen..

Eller nästan iaf! Jag steg upp ungefär halv 8, gick och gjorde mig lite the, känner att jag börjar få ont i halsen och det mina vänner är ett BIG NO! Jag har på tok för mycket att göra, har inte tid att bli sjuk, så nu ska jag ignorera halsontet och låtsas att jag är lika len som en babyrumpa i halsen........ Eh, ja..

iallfall! Strax är det dags att åka till the big university för att ha det sista seminariet i denna kursen, och på fredag är det dags för TENTA! (Scary!) Men, jag hoppas att det går bra.. det kan ju inte vara värre än nästa kurs... jag tror att jag kommer att dö typ 1000 gånger under anatomikursen, haha! Nu ska vi lära oss ord som duedenum, illium, colon, osv.. kul att jag bara drog till med ord i tarmsystemet, HAHA!

Jag är lite sugen på att slänga in nån mysig bild.. men det är tveksamt om jag har någon på lager...*springer o kollar*

HÄÄÄÄÄR!!! Jag tog mig ett skönt bad igår med min kompis greta, medan min mamma vaktade oss! : ) Myyysigt!!

bad

Kommentarer
Postat av: Soya

Uppe lika tidigt som oss :)

Ibland blir det till och med 5.30 gäsp

2009-02-18 @ 10:32:35
URL: http://soya.blogg.se/start
Postat av: Fredrik

Scary bild, men den var snyggt tagen.. frågan är om fotografen ville fånga rädsla :P

2009-02-18 @ 17:34:33
URL: http://gatubilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0