Telefonförsäljare..

Alltså.. ibland är dom nästan mysiga de där telefonförsäljarna, eller vad säger ni?

Idag ringde de för femtielfte gången från MR. MUSIC.. och frågade efter min mamma.. som aldrig är hemma på dagarna.. vilket jag poängterade.. han trodde mig inte, men när jag sedan började rabbla deras utbud blev han lite ställd och kunde inte förstå att dom ringt så mycket hit...
Iaf, som alltid.. så började han prata med mig istället och skulle sälja skivor till mig. Jag poängterade att jag inte gillar varken techno, trance, dansband, country eller liknande.. Jag frågade om de hade LP-skivor... haha, han skrattade lite och sa att han också gillade LP-skivor och att han hade en gedigen samling.. haha.
Iaf.. vi pratade om allt möjligt.. och när jag tillslut tvingade honom att ge upp och att jag måste lägga på .. såg jag på telefonen att vi pratat i 27 min!!!!! MED EN TELEFONFÖRSÄLJARE!!!! Alltså, vart är världen på väg?

Stackars honom som ödslade 27 minuter på mig utan att få någonting sålt, hahaha!! :D



iaf. Idag lär jag inte vara så mycket mer aktiv här.. kanske ikväll..
Ska nämligen ner till staden snart och prata preventivmedel.. haha, och sedan är det plugg resten av dagen.. TENTA IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*puss*

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, gött carro! Dig kan man lita på! :D

2009-02-19 @ 15:12:55
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0