Söndag!

En bra dag för bloggande och en bra dag för plugg om ni frågar mig!
En bra helg har det varit på alla sätt och vis!

Nyss tog jag tag i anatomin och upptäckte till min glädje att jag faktiskt har relativt stor koll ändå.. kommer ihåg mycket från anatomin i gymnasiet och det är superbra ju! Tror inte att detta blir så hemskt som jag tidigare förutspåt, haha. Men vi får väl se..
Jag hoppas fortfarande bara att jag får godkänt på tentan vi hade i Fredags.. Annars känns det som att jag kommer att krossas.. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

skelett

Men som sagt, skelettet är det som jag ska ägna mig åt den nästkommande veckan!
Jag lovar att skriva mer ikväll! Förhoppningsvis nått smaskigt!

Åter till clavicula, costae,  fibula, tibia, patella, humerus, ulna, radius osv... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0