sådääärja!

Nu var denna helgen till ända och vet ni? Den har varit mysigast på länge..

En kort update!
I fredags hade jag mitt studiebesök som jag skrev om tidigare! Det var mycket spännande och jag blev verkligen inspererad och peppad. Det verkar verkligen vara ett sånt perfekt yrke för mig. Spindeln i nätet som ska ha koll på alla andra olika vårdinstanser samtidigt som man ansvarar för patienternas vård. Mycket ansvar och mycket jobb = Glad Caroline
Stundtals blir det förmodligen också stressigt, men då måste man nog vara på sig själv lite och fundera över vad man egentligen gör där. Stress kommer och går inom alla yrken tror jag!
Iaf, jag hängde med en sjuksköterska hela dagen och hon guidade mig igenom djungeln av läkemedel och annat mysigt. Fick även assistera lite vid PVK-sättning och fick själv ge insulin till en patient. Grymt!

Efter att ha varit på sjukhuset 7-16 åkte jag hem en snabbis och sedan tillbaka på stationen vid 5 för att ta bussen till väckelsång. Det hela slutade med att jag nästan missade väckelsång, pga mörkret, jag hade ingen aning om vart vi befann oss alltså! så är det tydligen på landet tills man börjar känna igen träd osv att ha som riktmärken!


Myspys på fredag och lördag och söndagen spenderades i växjö! Vi firade min bruuscha som fyllde 22 år. Smörgåstårta<3
Sedan begav jag mig ut till stallet med mammsen.  Vi tömkörde Poker och det gick bra! Jag var dock totalt död efteråt! Jag menar, jag sprang ju lika mycket som honom!!! + att jag hade tömmar att hålla reda på. Så idag mina vänner, har jag träningsvärk i:
-armar
-fötter
-ben


Nåja..

Sen inatt sov älskling över här och vi tittade på Beck igår och jag fick massage <3 Imorse (snare i natt) begav han sig mot Lessebo eftersom han skulle jobba... Menmen, så är livet!

Jag har pluggat nu på fm och om en stund ska jag träffa Angelica och sedan ut till Poker en sväng!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Riktigt mumma var det, du glömde berätta om vår underbara lasagne!

2009-02-02 @ 19:23:23
URL: http://gatubilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0