Rubrik?

Egentligen har jag nog inget vettigt att skriva här... Alltså.. Det mesta flyter på som man säger..  Jag trivs bra med det mesta och livet är på min sida så att säga!

Eftersom det är söndag idag kan jag väl klämma in en mysig lista på vad jag ska göra den kommande veckan: (Mest för att Fredrik ska ha koll, hahah <3)

Måndag: Skola 10-17

Tisdag: Ledig

Onsdag: Skola 10-15

Torsdag: Skola 13-17

Fredag: Ledig

Lördag: Ledig

Söndag: Ledig

Måndag: TENTA, skelett och muskler! *Hjälp*

Överväger att göra ett enormt skelett och rita ut alla namn! OBS!!! NU HADE JAG BEHÖVT DET DÄR SKELETTET SOM VI GJORDE PÅ GYMNASIET SOM JAG SÅ GÄRNA VILLE HA FÖR ATT JAG VISSTE ATT JAG SKULLE FÅ ANVÄNDNING FÖR DET!!!! MEN JAG FICK DET INTE :( VEM FICK EGENTLIGEN DET???!!! NÅGON SOM VET???

Nu ska jag titta på BECK med mor och far samtidigt som jag läser mina latinska fina ord!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är verkligen ledsen, babe :( såhär....tre år.....efter....erkänner....jag....att......dukanskebordefåttdetokduhaderättfan!

2009-02-23 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0