Party och plugg!

Igår var det barnkalas hos Martina! Mycket trevligt var det, träffade många kära klasskompisar vilket var mysigt! Fiskdamm och singstar bjöds det på vilket alltid är uppskattat!

Vid 12 tiden bestämde jag mig för att dra hemmåt, en del skulle ut, men jag kände att jag VERKLIGEN behövde plugga idag så jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag behövde vara pigg idag!
Sagt och gjort. En del tråkiga saker på slutet dock..ibland känns det så jävla onödigt alltså... Nåja, jag tänker inte gå in närmare på det här, ni som var där ni vet. (punkt)

Idag steg jag upp kl. 9! Pigg som en lärka och på hyffsat gott humör! Började plugga, åt lite mysig helgfrukost och nu sitter jag o pluggar igen.. eller.. bloggar lite om vartannat iofs.. men det är bra det!

Om en stund ska jag ut till Poker my man! Fårse vad vi hittar på idag!

Jag kanske bloggar nån mysig bild lite senare.. om jag får tag på någon.. det var många som tog kort igår nämligen!

Ha det gott, ni som så bör! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0