Ny vecka, nya tag!

Idag är det Måndag, och då känns det ju lämpligt med en TO-DO-LIST-THIS-WEEK-

Måndag: Skola 13-16

Tisdag: Skola 13-15
              Åka till Älskling sen på kvällen

Onsdag: Begravning..

Torsdag: Ledig! Träna!

Fredag: Rida 14-16

Lördag: Alla <3 dag, ut och äta och kanske gå på bio med lovely<3

Söndag: Heljour och sanering av heeela fucking stallet.. Det lär ta hela dagen. 06-20 räknar jag med!

Nu vet ni när jag är free, någon som vill hitta på något på Torsdag så är jag öppen för förslag :-)
Ska ner o käka lite frulle nu, skriver mer när jag kommer hem från school i eftermiddag!
Och DÅ har jag säkert nått smaskigt att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0