nu var det lugnt ett tag!

Alltså.. jag har haft fullt upp i skolan med diverse seminarium osv den senaste veckan...
Igår hade vi ett seminarium om vetenskapliga artiklar.. Efter det fick jag skynda mig mot Väckelsång... Det var begravning för lilla Agnes =/ Det var väldigt fint, men det är svårt att acceptera att sådana saker händer i ens närhet.. Svårt att tackla över huvudtaget..

Idag är jag mest ledig.. har pluggat lite och var även nere en sväng på stan och köpte en SPRITS! ni vet en sådan som man kan hällsa grädda och dylikt i för att göra mönster! Perfekt till min nya hobby, nämligen Cupcakes!

Snart är det alla <3 dag och den ska jag såklart spendera med min sugarpie! Fredrik och jag ska ut och äta och sen gå på bio, ska bli mysmysmys <3<3
På söndag är det dock sanering i stallet så hela den dagen lär spenderas där!
För övrigt ringde de från jobbet igår o frågade om jag var sugen på att jobba på måndag! Eftersom jag är ledig då tackade jag och tog emot! Helt klart ett värt jobb! Mysigaste stället ever!

Vad ska ni hitta på under alla <3 dag? ;) Kom igen nu, let me knooow! :)


Jag mår bra! Det känns om att det mesta rullar på i ett mysigt tempo just nu och jag trivs så jävla bra med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0