Måndag, Tisdag?

Idag känns det som måndag.. det är lite skumt att det är tisdag då.. ^^
Jag tror att min förvirring beror på att jag jobbade 8-21 igår, och hela dagen bara försvann på jobbet.. Därför hann jag aldrig direkt göra något annat denna dagen! Nåja..

Idag hade jag tänkt PLUGGA hela dagen.. det har väl gått sådär hittils.. grejjen var att jag vaknade halv 7 i morse.. och tänkte.. jag kan sova en stund till.. POFF, nästa gång jag vaknade var klockan visst 10.. så kan det gå..
Så nu har jag pluggat lite, hunnit laga mat och äta (Diska får jag göra senare)
Dessutom fick jag finfrämmat :D Eller främmat och främmat.. varför säger man så? Heter det så, Främmat? Vadå, min söta mormor och morfar är iallafall inte främmande för mig :)

Snart börjar våra bästa år, men först ska jag ringa Fredrik <3

Jag uppdaterar mer snart!


Pussy!

Kommentarer
Postat av: Soya

Kul att se att du också bloggar!

Kram

2009-02-17 @ 19:57:31
URL: http://soya.blogg.se/start

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0