Lycka!

Tentan är över! Och det är strålande solsken ute, och det blir tentafest ikväll! Vilken lycka!
Dock är inte lyckan långvarig.. var nyss inne o kollade gamla tentor från kursen som vi ska ha nu.. och hjälp säger jag bara.. rädda mig, någon? Jag hoppas verkligen att det sker ett mirakel!
Iaf.
Efter mycket om och men verkar det ändå som att jag går på festen ikväll! Helt ärligt.. Festa? Plugga? Eeeh, svårt val va? haha! Nu har man fan pluggat så mycket och då måste man unna sig lite party! Annars pallar man aldrig!
Så på SÖNDAG ska jag börja öppna anatomiböckerna! För på Lördag ska jag till baby<3<3 PUSS! <3





Så alltså. Ikväll alla syrror.. (tvivlar dock på att någon från min klass läser här, haha, förrutom Lina då <3)
PARTY!

Nu blir det lite mat och sen ut till Stallet och Poker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0