hopp...

Jag har pluggat halva dagen, varit i stallet andra halvan.. så nu ikväll unnar jag mig att titta på BECK! :-)
Nu är det dock paus för fucking jävla nyhetsjävel (reee-peet)
Iallafall.. min besöksstatistik har gått i taket idag.. DET ÄR KUL! därför ska jag börja med att skriva smaskigt skvaller här i framtiden! Det förtjänar ni mina trogna läsare!


Jag bloggar en sjukt rolig bild. Och jag är TACKSAM! tack Richard för att du tog dig tid att föreviga denna vackra syn! Vem skulle inte vilja bo på SNORREGATAN??!
Föresten, när jag tittade på Hemnet innan så såg jag en gata som hette  WIENERBRÖDSGATAN! DET NI???!?!?! fan vad coolt alltså! Fuck Björkhagavägen!!!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/246727 Här har ni den om ni vill bo där :D

gatan

Hörs imorgon mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0