CUPCAKES!

Japp, idag fick jag mer insperation! Eftersom det är alla <3 dag snart så tänkte jag tjuvstarta lite tills ikväll redan eftersom vi blir en liten folksamling här ikväll. Jag, Fredrik, Mamma, Pappa, Michael och hans Kombo. (Elsa/Nana)
Iaf! Jag har bakat choclate cupcakes med choclate frosting/glacyr!
Alltså, kolla in dessa sötnosarna! <3<3 Hoppas bara att de håller sig i kylskåpet i en tätförslutande burk.. Och att de är lite fina ikväll som nu! Hoppas inte att Fredrik hinner läsa här heller utan att det blir en överraskning!

cupcakes

Snart ska jag göra lite lunch och sedan ska jag till Poker och rida lektion för Anita!
Hoppas ni får en mysig helg! *PUUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0