baaaah...

Idag mår jag som en gris, övertrött och jävlig.. skit alltså..!
Igår blev verkligen så fullt upp som jag trodde. Totalt kaos på jobbet också, skönt att vara tillbaka, *skrattar*

Idag ska vi tydligen fotograferas ..i skolan.. och sedan ska vi få en fadder (!)...... Behöver jag säga att jag är skeptisk? Vi går inte på lågstadiet?
Efter det kommer vårdförbundet o bjuder på fika.. och SEN vid 18.00 är det kurs, i akademiskt skrivande.. som jag i skrivandets stund överväger att bojkotta.. hem o plugga på sånt som är obligatoriskt istället.. men vi får väl se^^

Jag orkar inte skriva mer nu, sorry.. hinner inte heller för den delen.. cp-lång dag idag med då alltså.. hela denna veckan är miserabel! ;'(

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

SAKNAR DIG! Behöver en dos Caroline snart igen!

2009-02-04 @ 22:49:23
URL: http://gatubilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0