Alla <3 Dag!

Idag väckte jag älskling med frukost på sängen! Jag hade gjort små söta plättar med sylt, ägg (Som Fredrik älskar, men jag hatar), juice, kaffe och franskbröd med massa gott på!
Han blev glaaad! :-)

Sedan har vi även hunnit med ett besök hos Poker idag igen! (min häst för er som inte är så insatta i den delen av mitt liv)
Fredrik hade med sig sin fin-fina kamera och tog väärsta snygga bilderna i snön på honom och mig! Ska lätt förstora och rama in några av dom! Åh, han är så duktig min baby<3<3<3

Nyss har jag tagit ett långt skönt bad och för tillfället ligger Fredrik i badet! Om några timmar ska vi ner till Harrys och äta och sedan blir det bio (Wallander) <3 Ska bli supermysigt alltihopa!

Hoppas ni får en mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det kommer bli några fina bilder :)

2009-02-15 @ 21:36:47
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Thess

Vad mysigt ni verkar ha haft det :)

2009-02-17 @ 10:52:03
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0