åhåja..

Igår blev det inget akademiskt skrivande.. och vårdförbundets lilla föreläsning var en plåga... jag var så kissinödig hela tiden att jag trodde jag skulle dö.. tillslut när de hade gått över tiden.. så fick jag nog, rusade ut och in på toaletten... aaaah!! Ni vet?
Men iaf, nog pratat om detta..


Jag ska vara lite mysig o skriva vad jag ska ägna resten av denna veckan åt.. så att ni vet hur upptagen jag faktiskt är.. det är inte bara som det verkar^^

Torsdag: Skola 9.15-16.00
Fredag: Skola 13.00-15.46
               Jobb 16.00-20.00
Lördag: Barnkalas 18.30 -->
Söndag: PLUGG för hela slanten och ut till stallet med!


Detta betyder att det finns väldigt lite utrymme för kärleken denna veckan, NEDRANS! Jag är supersaknig ska du veta älskling! (Därför lägger jag upp en söt bild) KLICKA!




Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ne men gud va du är gullig, saknar dig så in i bomben! <3

2009-02-05 @ 19:45:51
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Sophie

Hahaha, supersöt bild på Fredrik, nästan så han borde hänka med på lördag. På tal om lördag, så börja kalaset vid 20.00.. För de är väl de du ska på? Pussa :)

2009-02-06 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0