hahaha.. pinsamt..

min blogg är lite pinsam... jag tycker synd om er som kikar in här ibland och aldrig får se något nytt.. (Jag skyller på att jag har bott mycket i stugan nu i sommar och inte haft nått internet)..så shoot.-.-

Andra terminen på min utbildning har börjat, och självklart har jag blivit sjuk... har inte varit sjukt på jättelänge.. så det kom ju verkligen lägligt nu .. -not.

Jag och Fredrik har nästan blivit med lägenhet... allt verkar vara klappat och klart, men man vågar inte ropa hej förrens man har skrivit kontrakt.. så.. vi avaktar lite med det där "hejet"


Det suger att jag lär missa min ridlektion idag.. pga den här JÄVLA förkylningen... ;-(

Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga nu när jag har tillgång till dator igen!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jippiiieee, you're back :D

Hehehe, det är ju så roligt att läsa andras men inte alltid så motiverande att skriva själv..

Guuuud vad surt att du är sjuk! Hoppppas att du blir mirakelfrisk på en gång så att du kan rida ikväll!

vi ses!

kraam

2009-08-26 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0