Min älskade..

Nu har vi sagt farväl för sista gången.. jag har luktat på dig och pussat dig för sista gången.. För imorgon blir du en ängel.. Det är för tidigt.. du hade inte levt hela ditt liv på det sätt du borde.. du borde fåttt minst lika lång tid till på jorden..

Åh, vad det är jobbigt att förklara.. sitter bara och lipar.. FAN.
Väck mig nu? Hade gjort vad som helst för att detta bara skulle vara en dröm, att du skulle vara frisk som en nötkärna och att vi imorgon skulle rejsa i skogen.. åh, min fina Poker<3

Jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsin! Du är mitt allt! Tack för att jag fick vara din, och att du var min.


Jag älskar dig så fruktansvärt mycket<3

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Vet att inga ord hjälper i en sån här situation men vill visa att jag finns och att jag bryr mig.

Kram

2009-04-29 @ 00:43:12
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0