Hej allihopa!

nu kom min blogglust tillbaka! : )
Inte för att det är bättre på Pokerfronten.. men idag ska iaf. vetrinären höra av sig.. så får vi väl se vad som sägs..
Var ute och promenixade med Poker igår i det mysiga vädret.. Är jobbigt att titta honom i ögonen när man vet att man kanske inte kan göra det så många gånger till.. Jag kommer kanske aldrig mer få sitta på hans rygg?

Men som sagt. men måste ändå blicka framåt.. det funkar inte för mig att gräva ner mig totalt, då jag har massa i skolan just nu.. Nervsystemet och hjärtat är det som står på schemat! Svårt!

Jag hittade en myspys lägenhet till mig och fredrik igår så Fredrik anmälde sig på den, så vi får se vad detta leder till! Spännande är det iaf, en 4a.. Vilket betyder, ett vardagsrum, ett sovrum, en enorm klädkammare till mig (haha, ja, jag är allvarlig) och ett datarum.. Perfa :P haha! nåja, den som lever får se!

På tisdag bär det av till Ullared med the girls.. det ska bli mysigt att gå upp i ottan.. för att KÖRA i typ 15 mil.. som det visst var.. nåja.. :P Det blir nog trevligt ändå..

Nu blir det skola snart! Ska fixa iordning mig lite!
Puuss<3                        

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

*gaaaah* jag vill också till Ullared men jag har köpstopp denna månad och inga pengar sparade till nått sånt. Har planerat in en trip dit vecka 28, men det är lååångt dit :(

2009-04-02 @ 10:23:10
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0