Ullaredstrip..

Igår var jag och några vänner iväg på en trip till Ullred, Gekås!
Mycket trevligt var det och jag blev mycket fattig! Handlade mycket saker, dock inte så mycket hästgrejjer!

*Guldiga och silvriga metallic catago boots. (Riktigt snygga) 69 kr paret är inte fy skam!
* Mountin horse helskodda ridbyxor för 124, 50!!!! Utförsäljning! Herregud, vilket klipp!
* Tävlingsregntäcke.. Sånt i plast ni vet! 29 spänn!

Sen var det inget mer på hästfronten, jag hade bestämt redan innan att inte handla för mycket.. ;) Duktigt av mig tycker jag!

Ska se om jag orkar fixa bilder i eftrermiddag!


Nu på förmiddagen ska jag ut till stallet och rida ut med en annan tjej och hennes pålle!

Kommentarer
Postat av: fridan

jag ville också köpa sånt tävlingsregntäcke men när jag var där fanns det bara storlek 145 :( vilken storlek knep du?



sv: okej, hur mkt halmpellets går det åt per vecka? jag har ju spån nu och det går inte åt mycket alls. jag lägger in en halv bale i veckan :P :)

2011-11-27 @ 21:02:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0