TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

För tillfälligt är jag SÅHÄÄÄÄÄR trött...

Jag och F har spenderat hela dagen ute i Möckleryd.. Jag har klippt allt gräs och sedan har vi påbörjat projekt grusgång! Fredrik har kört med traktorn och grävt upp hela gången ner till jorden.. Så nu ska markduk läggas i och sedan ska nytt fint grus på! Blir nog fin-fint! Jag förvånar mig lite själv faktiskt, att det är ganska kul med trädgårdsarbete.. När man väl har tid! Tveksamt om man orkar ägna sig så mycket åt sånt när man kommer hem efter en lång arbetsdag.. Jaja ;)


Vi har iaf. bestämt att vi ska spendera en del av sommaren där ute .. Så ska jag prova på att pendla lite och se hur jag tycker att det känns!
Jobbar ju inne i Växjö och har ändå Jovi där inne nu så det blir rätt bra.. Då tar jag Jovi efter jobbet på eftermiddagen/kvällen innan jag åker tillbaka till huset! :)


Nu orkar jag verkligen inte skriva mer.. Imorgon sista tentaplugg-rycket.. Och på Lördag tenta+tentafest.. Sen på söndag blir det ut till huset igen,... och på TISDAG börjar jobbet!


återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0