sommarjobbssysslor!

Får göra och lära mig så mycket kul o spännande på mitt sommarjobb som sjuksköterska! Den senaste veckan har jag fått göra följande: (utöver de saker jag skrivit om tidigare)

- Åkt självständigt till många patienter och gjort diverse grejjer. Injektioner, insulingivning, bltr.kontroller, dosettdelningar, venprover och massa mer grejjer.!
-Bytt knapp (infart till magsäcken) och blivit delegerad att utföra kuffkontroller! Mycket spännande!


Dessutom har det  blivit myket psykiatri i jobbet! Har flera olika ställen som jag åker ut och delar medicin på. Jättekul och jag träffar verkligen SJUKT mycket nya människor vilket är JÄTTEKUL! Många saker är verkligen en utmaning som man först kan vara lite osäker på om man verkligen fixar, men när man väl gör det och det går bra så växer man verkligen i sin roll, både min privata roll och min yrkesroll! :) Kul!





Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad kul att det går bra på sommarjobbet! :)

2011-06-24 @ 23:00:18
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0