Onsdagen..

Då var det onsdag kväll och ytterligare en jobbdag var avklarad! Även denna har gått bra. Var dock på läkemedelsutbildning imorse vilket kändes lite onödigt.. kunde redan allt som togs upp.. så kanske lite slöseri med tid.. men jaja, nu var det gjort iaf!

Ikväll var jag och mamma ute och red en sväng på fältet med Jovi och Ella! Jättemysigt var det! Jag och Jovi skuttade dessutom lite över några stockar och hoppade uppflr en "bank" vilket gick bra, Jovi tyckte det var kuuul ;) Det gjorde jag med!
Ska upp dit igen och hoppa lite seriösare nån dag.. men då ska jag ha säkerhetsväst på mig för att vara på den säkra sidan! :) Ska få med mig Fredrik och fota med!
Får se när det blir! Kan inte göra det i helgen.. eftersom ridskolehästarna går ute i den hagen där alla hindrerna finns! Så vi får se! Snart iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Isabel

I Ingelstad finns det en jätterolig terränbana som jag brukade vara och hoppa på. Älskar det! Mycket roligare än vanlig banhoppning. ;)

2011-06-10 @ 21:48:09
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: fridan

vem är ella? :) har din mamma också häst? :)



sv: jag har alltid varit intresserad av lösdriftstall, tycker det är bäst för hästen :)

2011-06-11 @ 12:34:12
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0