Helgen!

Har varit dåligt med uppdatering, men nu så!

Jobbet har rullat på de senaste dagarna också! Trivs fortfarande som fisken i vattnet!

Helgen har verkligen varit full rulle!
I fredags var jag och Fredrik dock sjuuuuukt trötta.. vi lagade mat på kvällen..lasange blev det, men sen när vi skulle äta var vi så himla trötta så vi orkade knappt sitta upp och äta, haha lyckat!
I lördags var vi och inhandlade en WC-stol och även en hel del färg! Så idag drog vi ut till huset och började grejja! Jag städade av badrummet.. Som varit helt invaderat av fågelbajs.... (?!),.. och sedan monterade vi in den nya WC-stolen! Blev fin-fint!
Sedan började vi måla lite innomhus i hallen! De fina glas-dubbeldörrarna blev vita! Blev precis lika bra som jag föreställt mig! Dumt nog glömde jag ta kort! Ska ta kort nästa gång vi åker dit så ska ni få se! Har även dragit upp helteckningsmattan där och snart ska vi kakla och sätta upp andra tapeter! Hallen blir nog snart "bebolig! ;)


(Gammalbild) Här ser man liiite av glassdörrarna.. de är alltså dubbeldörrar.. Numera är de vita! Fin-fint!

Kommentarer
Postat av: fridan

blir säkert super! glöm inte ta förebilder på allt :D



vitt trä är superfint! :D



sv: tack! de där pene ska jag nog kolla upp :)

2011-06-13 @ 20:36:39
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0