Första dagen avklarad!

Första dagen på jobbet är gjord! Det har gått jättebra och varit riktigt roligt största delen av tiden!
Det som kommer bli allra roligast är att jag kommer få träffa så himla många olika sorters patienter! Trodde att det skulle vara mest utvecklingsstörda med ganska grav funktionsnedsättning.. Men kommer träffa personer med olika neuropsykiatriska sjukdomar och även psykisk funktionsnedsättning! Spännande!


Imorgon blir det lite utbildning på jobbet!



Återkommer!


En fin vildorkidee som vi hittade ute i skogen vid Möckleryd!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad duktiga ni är och det kommer säkert bli kalasfint! :) Tänkte bara ge dig mina inloggningsuppgifter. Användarnamn: isabeltrank Lösen: alvasmamma Det går att "spara uppgifterna" så du slipper logga in varje gång. ;)

2011-06-08 @ 12:49:15
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej, jag vet vilka det är. Det är två personer. Den ena bor i Rottne och den andra bor i Oskarshamn. Jag känner ingen av dom men de har skrivit till och från i flera år i min blogg. Förmodligen är de avundsjuka eller något? Något är det som retar dom i alla fall. Jag skriver ju inget elakt i min blogg eller något provocerade utan skriver bara lite småbabbel hit och dit men något är det som retar dom. Om det är att jag har hästar eller om det är att jag har bebis.. I don´t know men har sett i andra bloggar att det skrivs skit där med men man ska inte behöva ta sådant. Btw, den ena är 23 och den andre är 28 som skriver så det är inga barnungar :P

2011-06-08 @ 16:52:31
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: fridan

gott ATT jobbet går bra :D



du känner inte till några stall med lösdrift i växjötrakten?



sv: ska fixa videoblogg med hur man uttalar kaloescha ;)

2011-06-08 @ 19:56:59
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0