Tävling!

Idag var det dressyrtävling! Min och Bon Jovis andra i raden! Bara klubbtävling men nånstans ska man ju börja :)

Red Lätt C:2 och Lätt B:1 och landade på 63 % i båda klasserna (kommer inte ihåg decimalerna ;P)
Han kändes såå himla fin.. speciellt i L:Bn.. Så himla mjuk! Sen fick vi ett galoppombyte som drog ner poängen lite, men det skiter vi i ;P Han var lugn och fin i galoppen annars! Vi fick många värmande ord från folk som tittade på! Duktiga häst! :) Dessutom stod han blickstilla i halterna nu.. förra gången stod han inte stilla för 5 öre.. bara trampade runt.. ;)



Har införskaffat ett blingblingpannband också ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tjusigt pannband och tjusig pålle! Tack för kommentaren i min blogg. Nej, det är många som säger det.. att de har svårt att förstå att jag nyss fött barn. Jag hade ju inte så jättestor mage så den gick tillbaka till sitt normala ganska så snabbt faktiskt. Skönt det! Tack tack, ja jag är glad över att få låna Urban ibland. Kanonfin Nordsvensk!! :)

2010-09-05 @ 18:00:59
URL: http://cizma.blogg.se/
Postat av: fridan

vad kul att det gick så bra, grattis!!! har du bilder eller nått från nån av ritterna? :) vore kul o se ju!



sv: tackar!! :D vi ska tävla i lenhovda på söndag.

2010-09-06 @ 14:40:31
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

okejdå :)



ska du inte va med på er lokala i slutet på september då? hemmaplan för er och allt :D



nej lenhovda är nära o bra! brukar du fota på tävlingar?

2010-09-07 @ 07:49:35
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0