Sooool

Hejhopp!



Vilket väder vi har idag alltså.. Idag kan man nästan inte vara inne.. om man inte har massa plugg som jag, som jag måste ta tag i..tyvärr ;(
Hade hellre varit ute i stallet och fixat och donat!

Igår fick Bon Jovi vila, eftersom vi tävlade i söndags.. Mamma var ute på en liten promenix med honom och han hade varit lugn och fin ;)

Ikväll däremot blir det hoppträning.. Den andra i raden denna terminen... Hoppas att han inte är riiiiktigt lika energisk och uppspelt idag, haha. Förra gången var det lite extremt faktiskt.. så brukar han inte bete sig.. Men vi får se! :)


Jag har lite beslutsångest över den lokala dressyrtävligen som min hemmaklubb anordnar nu den 25de september.. Vill vara med, men ändå inte ;P
Alla tjatar att jag borde vara med, men vi har bara varit med i 2 klubbtävlingar tidigare.. Det är inte direkt så att vi har någon erfarenhet öht.. Man vill ju inte gärna göra bort sig totalt.. Bon Jovi kommer säkert att vara livrädd för allt... Dörren.. Alla hästar.. Alla människor.. haha.. Vi får se hur jag gör ;) Ska fundera lite till..





Bon Jovi i ett nötskal.. Han kan inte gå förbi en skithög utan att stanna och kontrollera.. haha...


Kommentarer
Postat av: fridan

jag tycker du ska va med!! att börja lokalt på hemmaplan är väl det bästa ändå! kom igen nu :D min är väldigt oberäknelig också så... :)



sv: kul med kameran. skulle med vilja ha en systemkamera :)

2010-09-07 @ 15:15:55
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0