Nere..

Alltså.. idag har varit den sämsta kvällen på länge..
Hade inte ridit sen i onsdags och var jättetaggad att prova o rida igenom programmen inför tävligen näst-nästa helg..
Bon Jovi var spänd rakt igenom.. Alltså hela han var en pinne.. Han stirrade på allt.. frustade och skyggade för allt.. Stressade upp sig jättemmycket och blev alldeles blöt.. ;( Kunde inte ens få han i en vettig galopp.. :( Bara rusade..
Redan när jag tog in han från hagen.. Det har varit skogens dag vid stallet idag och massa arbetshästar har tävlat i stockdragning och sånt.. så jag vet inte om det var massa nya lukter där som han reagerade på.?? Jaja.. det borde han ju kunna ta.......

nu känns allt därför jävligt åt helvete..

När jag kom hem ikväll märkte fredrik att jag var nere så han muntrade upp mig.. sådär som han bara kan.. sen frågade han om jag var hungrig.. sen ställde han sig o lagade amerikanska pannkakor <3

Nu ska jag sova och glömma denna värdelösa dag..


Kommentarer
Postat av: Isabel

De har sina dagar, även hästarna.. precis som oss. Inte alla dagar vi är på gott humör. ;)

2010-09-15 @ 09:31:10
URL: http://cizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0